poniedziałek, 21 października 2013

Sprostowanie.

Od razu chciałabym podziękować za te wszystkie miłe komentarze, w których piszecie żebym nie zawieszała bloga. Jestem nimi po prostu wzruszona, bo cieszę się, że jednak komuś się moje opowiadanie podoba. Już po pierwszym komentarzu wiedziałam co zrobić, ale teraz mam już 100% pewności, że jednak nie zawieszę bloga. On za dużo dla mnie znaczy abym go tak po prostu zawiesiła. Cieszycie się? Ja bardzo.
Całuski ;-* Marta Lynch.
P. S. Pamiętajcie o akcji na tt, która trwa do środy.
P. S. 2. Nowy rozdział pojawi się 22.10.13.

19 komentarzy:

  1. To dobrze że nie zawieszasz bloga, fajnie że zmieniłaś zdanie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. YEY nie wiem co bym zrobiła gdybyś go zawiesiła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko... Mogę zapytać tutaj.? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje że nie zawieszasz bloga!!
    Koffam Cię!! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje że nie zawieszasz bloga!!
    Koffam Cię!! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje że nie zawieszasz bloga!!
    Koffam Cię!! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu jak się cieszę :D Dziękuję ci strasznie, bo kocham twoje opowiadanka<3

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Cię, dzięki, dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki, że nie zawieszasz bloga !!!!! :) nie wiem co bym zrobiła gdyby było inaczej :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dzięki dzięki kocham cię i tego błota<3<3<3<3<3<3<3<3<3:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  11. sory autokorekta bloga ;-);-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiej akcji?
    Super blog!!!
    Czekam na next!!!
    I zapraszam do mnie xdd

    OdpowiedzUsuń
  13. My tez sie cieszymy kochamy twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)