niedziela, 2 lutego 2014

Przeprosiny

Witajcie kochani,
Piszę tą notke z tableta, bo nie mam przy sobie laptopa. Dzisiaj niestety nie będzie rozdzialu bo brat zabral mi kompa nawet mnie nie uprzedzajac. Wiem ze rzadko je wstawiam ale ostatnio coś dziwnego się ze mną dzieje. Nie umiem sie nawet skupić na lekcji, ale nie mam pojecia czemu. Musicie mnie zrozumieć, bo serio nie jest mi latwo. Stracilam pasję do pisania i wszystkiego co kochałam.  Nawet do życia. Nie wiem czemu tak jest, ale proszę,  wybaczcie mi.
Caluski :* Marta Lynch.

60 komentarzy:

  1. Ohhh, jaka szkoda... Brat wredota. Na stos! :D
    No, nic - teraz będę zmuszona czytać tą nudną lekturę. UGH! I wciąż nie będę wiedzieć, czy Raura będzie mieć dziecko, czy Lau ma zespół nadwrażliwości ciążowej...
    Więc wybaczam, bo jesteś moją idolką. Dzisiaj jak szalona co chwilę zaglądałam do Ciebie. Nie ma? Kurde. Nie ma? Kurde. A może teraz? Kurde! :D
    Może wpadłaś w małą depresję? Nie martw się, każda nastolatka to przechodzi (chyba...). Przejdzie. Zobaczysz.
    A tak wogóle - nie wiesz, czy dzwonienie do prywatnych terrorystów jest bezpłatne? Trzeba zabić Niepozorną Romantyczkę i twojego brata.

    austinially-titanic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tsa... Też mam brata.. Jednym słowem.. MASAKRA! Oczywiście wybaczamy Ci (Przynajmniej ja i Avril Moon :D ). Na Twoje rozdziały można czekać.. Hm... Latami? Może i dłużej. Tylko teraz pytanie.. Kiedy będzie rozdział? Pamiętaj, że nie musisz się spieszyć. Masz własne życie i problemy. Jeśli ktoś kocha Twojego bloga na pewno poczeka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa bracia to masakra..., a do tego starsi!

      Usuń
    2. starsi są zaje :D

      Usuń
    3. a młodsi to gnomy ><

      Usuń
    4. Nie wiem dokładnie o co chodzi ci z tym zaje, ale chyba, że zajebiści? Ja ci powiem, że raczej nie.Bo moja przyjaciółka ma brata, który chodzi do tej samej szkoły co ona.A np dzisiaj!:
      Nie mieliśmy w-f-u i siedzieliśmy na świetlicy gdzie uczyła się klasa brata mojej kupeli.No i ten jej brat wziął jej zeszyt jak ich pani nie widziała i zaczął czytać co ona tam pisze!No i jeszcze dodam 3 rzeczy- jej zeszyt był na stoliku, moja przyjaciółka poszła komuś tam pomóc, a mój brat nie chodzi już do szkoły... Zresztą masz trochę racji..., bo jak czegoś nie rozumiesz, albo ci się nie chce odrabiać lekcji to ci pomoże, albo jak go zaszantażujesz to ci odrobi!

      Usuń
    5. no i gotuje ci,drażnisz go ,wyzywacie się ale gdy chodzi o ciebie to wpadnie w furie (jeśli jesteś przez kogoś smutna )

      Usuń
    6. No właśnie! Też masz z tym rację! Bo raz jak przyszłam ze szkoły smutna to tak się wściekł..., a z gotowaniem to nie za bardzo

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie
    http://i-love-laura-ohh-i-love-ross.blogspot.com
    ♥ madzia ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. Nie gniewam się. Poczekam. Bo na takie rozdziały warto czekać. Wytrzymam.
    ŻYCZĘ WENY!!!
    Uwielbiam Twojego bloga i z niecierpliwością czekam na następny rozdział!
    Jeśli chcesz to zajrzyj do mnie http://raura-unlikely-story.blogspot.com
    Bardzo zależy mi na opinii tak świetnej pisarki jak Ty!
    Pozdrawiam i jeszcze raz dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko! Na twoje rozdziały warto czekać:)
    Życzę powrotu weny!
    A tym czasem zapraszam do mnie:
    http://na-zawsze-razem-tak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko ok :) każdemu może się zdarzyć brak weny powodzenia i liczę że szybko odzyskasz pasję głównie do życia ;) bo to najważniejsze pozdro~madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu do życia!? Nie przesadzasz?
    I coś z innej paczki...
    Na twoje rozdziały warto czekać nawet... kilka lat?Ale chyba wtedy to by już wiele osób o tym blogu zapomniało... zresztą ja też dzisiaj o mało co nie zapomniałam!
    Wiesz co może weź zrób taką stronę gdzie w komach czytelnicy będą mogli ci podpowiadać?
    A tak!Życzę nie odwracalnej weny jak już powróci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była taka zakładka.. Ten blog nie byłby już taki magiczny! Jakby czytelnicy wszystko pisali stałoby się to nudne -_-

      Usuń
    2. No, ale autorka, by to przeobrażała
      np:
      ' Ross się dowie '
      ' Nie jestem pewna czy Ross się dowie, że..............Kocham go i muszę mu to powiedzieć sama! '

      Usuń
  8. Chciałam ci dać radę... ty weź zakop laptopa pod ziemią w ogródku to brat ci nie będzie laptopa podbierał :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda a ja tak czekałam ciągle do ciebie patrzyłam.
    :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  10. :-( :-C :-( :-C

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda :( Ale mam nadzieje że wszystko się z tobą unormuje i znów będziesz pisać tak powalająco jak to robisz :D Będę czekać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No wlasnie do zycia? Chyba jednak troszeczke przesadzasz. Trudno trzeba czekac na wene tworcza. Lovciam twoj blog and ciebie. Mysle ze nas nie zawiedziesz i nie usunoesz bloga. Jak usuniesz to wiesz ZNAJDE CIE;-)

    klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, co się stało. Może ma powody, co? Według mnie wcale nie przesadza, też mnie ostatnio takie coś dopadło, ale ja przeciwnie - zaczęłam zakładać nowe blogi xD -.-

      Życzę weny, Marta i czekam na rozdział! :)

      Usuń
    2. Czemu tak od razu napadasz? Autor komentarza wyżej wcale dobrze zauważył bądź zauważyła. Ma się takie chwile czasem, ale na pewno nie z nieokreślonego powodu. Nudzi mi się - nie chce mi się żyć. Raczej nieee. :P

      Usuń
    3. No wlasnie. A tak wgl. Jestem ona tam wyzej jest podpis klaudia...

      Usuń
  13. Wszyscy kochają twojego bloga. Świetnie piszesz. Pod każdym rozdziałem wszyscy zostawiają ci dużo komentarzy. Myśle że to bardzo motywujące do pisania. Jestem wierną fanką która też wiele razy czuła się tak jak ty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Może wpadłaś w depresję czego ci oczywiście nie życzę ?????

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej.. Nami się nie przejmuj, warto czekać :) Mam tylko nadzieje, że Ci się polepszy i wszystko bd dobrze... Życzę weny i szczęścia w życiu codziennym :D
    A i jeszcze jedno... PROSZE NIE OPUSZCZAJ NAS <3

    Oliwia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja cię rozumiem naprawdę, ale weź się jakoś w garść i dodaj ten następny rozdział..

    OdpowiedzUsuń
  17. Może się zakochałaś... i dla Tego NIE MASZ WENY????? przemyśl to!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Marta Lynch... przemyśl to

      Usuń
  18. A napiszesz kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie dlatego ja jestem jedenaczką ^^
    Trudno, poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahah, widzę że już wszyscy są tu psychologami i wiedzą co z tobą xD
    "Straciłaś chęć do życia", "wpadłaś w depresję", "zakochałaś się".
    Ludzie, co was to obchodzi?! Zwyczajnie dziewczyna nie ma teraz ochoty na pisanie i tyle! Swojego życia nie macie, żeby się cudzym zajmować? Napisz zwyczajnie, tak jak np. osoba powyżej : "Poczekam." a nie zostajesz światowej słowy psychologiem.
    Marta, nie wiem czemu nie piszesz, bo to nie moja sprawa. Ty się blogiem nie przejmuj, PRAWDZIWY czytelnik cierpliwie poczeka.
    Ty sobie odpocznij, odpręż się ;)
    Jestem z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi... Nie no, żart ;). Zgadzam się. MARTUSIA, JESTEŚMY Z TOBĄ!

      Usuń
    2. Zrozum!My tu się o nią martwimy! Jak straciła chęć do życia to chyba nie jest dobry znak! PRAWDZIWI czytelnicy chcą czekać i czekają i się MARTWIĄ o autorkę swojego ulubionego bloga! ' Zwyczajnie dziewczyna nie ma teraz ochoty na pisanie i tyle '?! Serio? Ty chyba czytać nie umiesz albo nie chcesz!

      Usuń
    3. O ja cie, to się porobiło... Martusia, wracaj! Martusiaaaaa!

      Usuń
    4. Martwimy?
      Serio?
      A to nie zwyczajna ciekawość?
      Więc tak od razu na mnie nie napadaj.
      Nie ma ochoty na pisanie nie z lenistwa, tylko z jakiegoś powodu. O to mi chodziło. Nie może pisać i tyle.
      Czytać ze zrozumieniem to ja umiem moja droga.
      Uważam, że takie przypuszczenia o co chodzi są nie na miejscu. To są jej sprawy. Nie musimy się do tego mieszać. Bo wtykanie nosa w nieswoje sprawy a troska to zupełnie dwie różne rzeczy.
      Takie jest moje zdanie oczywiście.

      Usuń
    5. Niech ci będzie...

      Usuń
  21. Kiedy bedzie rozdział

    OdpowiedzUsuń
  22. Pliss napisz<3 K.K

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowana zostałaś do LBA. Szczegóły: austinially-titanic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Napisz czy wszystko z Tobą ok

    OdpowiedzUsuń
  25. Średnio z nią OK. Utrzymuje ze mną i Teśką kontakt. Żyje i próbuje coś napisać.

    ~Ula Lynch

    OdpowiedzUsuń
  26. Może napisz taką stronę, że tam w komentarzach wszyscy Ci będą pomagać? Będzie ci łatwiej..., a w ogóle to możesz dodać rozdział krótszy niż zwykle! Nie obrazimy się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaj tam ? Wybazgrałaś już coś?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam się nie gniewam. Są różne powody, dla których nie można pisać. ostatnio też założyłam bloga o Raurze i fajnie jakbyś do niego zajrzała. Bardzo zależy mi na twojej opinii http://raurabestfriendsandloveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. No napiszesz w koncu nie przesadzaj ze chec do zycia stracilas bez przesady. Za duzo filmow sie chyba naogladalas ja sobie szukam nowego bloga takoego gdzie bloger nie spoznia sie ponad 2 tyg. Zawiodlam sie na tobie

    OdpowiedzUsuń
  30. No napisz w koncu jezuu ile mozna czekac

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurde, ale z was wzorowi czytelnicy... Trochę dłużej trzeba czekać na rozdział, a wy już dziewczynę opieprzacie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dluzej to nie znaczy miesiac hak napisala ze 2 lutego to tak powinna dodac ale nie bo nagle jej sie nie chce zyc. To ja dziekuje przeciez normalne blogi to sie spozniaja max. 4 dni ale nie miesiac. A poza tym co ty adwokat? Najzwyczajniej w swiecie ona nie miala juz pomyslu i tyle ale gada jakies nonsensy ze stracila chec do zycia?? Poprzedni czytelnik ma racje Troche za duzo filmow se naogladala ja rezygnuje z tego bloga nie bede czekac pol roku mam dosc

      Usuń
  32. Wlasnie. Ja tez rezygnuje albo ktos to robi dobrze albo w ogole

    -kasia----

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja czekam na takiego bloga warto poczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tb na takiego bloga warto czekać ale mimo co to zaczynam się martwićo ciebie Marta od prawie miesiąca nie dajesz znaków życia mam nadzieję że z tobą wszystko OK i zaczyna ci wracać chęć do życia

      Usuń
  34. Nie no serio? Wy tez? bez przesady jezu ona nie jest umierajaca bozeee nie ma pomyslu i tyke znalazla jakas wymowke i tyle. Wy serio w to wierzycie? Naiwni jestescie bez przesady jest duzo innych blogow duzo fajniejszych niz ten gdzie jedna gada ze stracilq chec do zycia..... Jest fajny blog ausly love forever. Polecam a tutaj juz nigdy nie zajrze i kolezankom tez odradze. Przez ta niechec do zycia stracila tylko czytelnikow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie zgadzam sie. Ja tez jyz tu nigdy nie wejde chyba ze klucic sie z jakimis naiwnymi ludzmi

      Usuń
    2. Ja też bym ci radziła zaprzestać czytania bloga. Najlepszą lekturą dla ciebie będzie słownik.

      Usuń
  35. Nie lubie jak ktos w ogole nie podiada profesionalizmu anonimowy duzo powyzej ma racje albo ktos to robi dobrze albo niech nie robi

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytajcie mojego bloga JAusslyula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń
  38. Odciedzajcie bloga http://summerloveraura.blogspot.com/
    http://crazyforyouraura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)