niedziela, 15 grudnia 2013

(73) 37. Przyjęcie & Prezent urodzinowy.

Ten prezent jest ode mnie dla ciebie. Zawiera wszystkie uczucia jakimi cię darzę.” - Laura Marano.

*Oczami narratora.*
Ross był zdziwiony, że jego przyjaciele i rodzina zrobili mu przyjęcie niespodziankę. Tak naprawdę myślał, że o nim zapomnieli. - Myślałem, że o mnie zapomnieliście. - Powiedział.
- No coś ty, Ross? - Powiedział Ell. - To było tylko dla zmyły. - Dodał, a Ross przytulił każdego z osobna.
- Dziękuję, wam. - Powiedział wzruszony.
- Mamy dla ciebie prezent, Ross. - Powiedziała Rydel i weszła z Rocky'm, Rikerem i Ell'em na ustawioną wcześniej scenę. Każdy stanął przy swoim instrumencie i zaczęli grać, a potem także śpiewać. Pierwszą zwrotkę zaśpiewał Riker.
Niebo wolno dokądś płynie
Stoisz w oknie, z oczu płyną łzy
Dziś są twoje urodziny
Tak czekałeś, lecz nie przyszedł nikt

Drugą zaś zaśpiewała Rydel grając na klawiszach.

Dziś są twoje urodziny
Wznieś, więc chociaż
Jakiś skromny toast
Za te smutne oczy w lustrze.
Teraz wiesz, że już nie jesteś sam.

Trzecia należała do Rocky'ego, a czwarta do Ell'a.

Wszystkiego, czego chcesz
O czym tylko marzysz
Dzisiaj życzę ci
Wszystkiego, co już jest
O czym jeszcze nie wiesz
Byś zawsze sobą był

Wszystkiego, czego chcesz
O czym tylko marzysz
Dzisiaj życzę ci
Wszystkiego, co już jest
O czym jeszcze nie wiesz
Byś zawsze sobą był

Końcówkę zaś zaśpiewali wszyscy razem, łącznie z gośćmi.
Wszystkiego, czego tylko chcesz!

- To jest piękne. - Powiedział Ross i przytulił całe swoje rodzeństwo. - Dziękuję, wam. - Dodał mając w oczach łzy szczęścia.
- Ross, ja też mam dla ciebie małą niespodziankę, ale ona będzie później. - Powiedziała Laura.
- Wiesz, że nie musisz mi nic dawać? - Zapytał.
- Wiem, ale chcę. - Powiedziała i przytuliła Rossa. - Wszystkiego najlepszego z okazji twoich dziewiętnastych urodzin. - Dodała. Potem wszyscy się bawili aż nadszedł moment wniesienia tortu. Trzymał go Mark, a idąca za nim Stormie niosła 3 butelki szampana. Wszyscy zaśpiewali naszemu solenizantowi „Sto lat”, a ten pomyślał życzenie i zdmuchnął dziewiętnaście świeczek. Potem każdy wziął sobie po kawałku i po kieliszku szampana dla dzieci.
- Wznieśmy toast za naszego kochanego Rossa. - Powiedziała Rydel, a wszyscy symbolicznie wznieśli toast.
- Ok, teraz czas na mój prezent. - Powiedziała Laura gdy wszyscy skończyli jeść tort. - Riker, możesz zagrać tą melodię? - Zapytała chłopaka i podała mu kartkę z nutami.
- Pewnie. - Powiedział i usiadł przy keyboardzie.
- Ross, ten prezent jest ode mnie dla ciebie. Zawiera wszystkie uczucia jakimi cię darzę. - Powiedziała i zaczęła śpiewać piosenkę swojego autorstwa pod tytułem „Żałuję”.
Ref: Byłam z tobą najszczęśliwsza na świecie,
Bo zawsze rozumiałeś mnie.
Sprawiłeś, że na nowo chciało mi się żyć,
A ja tak potraktowałam cię.
Przepraszam, że cię zdradziłam.
Żałuję tego jak niczego innego.
Wiem, że nie wybaczysz mi. 2X

1. Możesz to odebrać za puste słowa,
Ale wiedz, że prawdę mówię ja.
Kocham Cię i nic tego nie zmieni.
Nawet jeśli ty tego samego nie czujesz.
Ref: Byłam z tobą najszczęśliwsza na świecie,
Bo zawsze rozumiałeś mnie.
Sprawiłeś, że na nowo chciało mi się żyć,
A ja tak potraktowałam cię.
Przepraszam, że cię zdradziłam.
Żałuję tego jak niczego innego.
Wiem, że nie wybaczysz mi. 2x


2. Nie wiem co ty teraz możesz czuć,
Ale wiedz, że miłość do ciebie w moim sercu pozostała.
Z tobą szczęścia doznałam, którego nigdy nie miałam.
Sprawiłeś, że na nowo poczułam czym jest miłość.
Pomogłeś mi gdy najbardziej cierpiałam,
A teraz ja sprawiłam, że znów nieszczęśliwy stałeś się.
W tej chwili na scenę wszedł Ross, a Laura kontynuowała śpiewanie patrząc mu prosto w oczy.
Ref: Byłam z tobą najszczęśliwsza na świecie,
Bo zawsze rozumiałeś mnie.
Sprawiłeś, że na nowo chciało mi się żyć,
A ja tak potraktowałam cię.
Przepraszam, że cię zdradziłam.
Żałuję tego jak niczego innego.
Wiem, że nie wybaczysz mi. 2x
Pamiętaj, że ja nadal kocham cię.
Pamiętaj, pamiętaj, że ja nadal kocham cię.
Gdy skończyła wszyscy jej klaskali. - Ross. - Zaczęła szatynka. - Napisałam tą piosenkę myśląc o tym co ci zrobiłam. Żałuję tego jak niczego innego i chciałabym cofnąć czas, aby temu zapobiec, ale niestety nie mogę. Wiem, że nigdy mi nie wybaczysz, ale wiedz, że kocham cię najbardziej na świecie i jesteś miłością mojego życia. Może jest jeszcze jakaś szansa, abyśmy byli przyjaciółmi. Chociaż będzie mi trudno, postaram się nie myśleć o tobie jak o moim chłopaku, tylko przyjacielu. Proszę,..... - W tej chwili Ross nie wytrzymał i pocałował dziewczynę z czułością, namiętnością i pożądaniem w jednym. Ona była bardzo zdziwiona jego gestem, ale odwzajemniła pocałunek.
- Czemu oni muszą być aż tacy słodcy? - Powiedziała rozmarzona Rydel.
- Czemu Ross musi być taki romantyczny? - Dodał uśmiechnięty Riker, który akurat usiadł obok niej. Para, która stała na scenie całowała się jeszcze kilka sekund, a gdy się od siebie oderwali, Ross powiedział, według wszystkich tam zebranych, coś naprawdę romantycznego.
- Wybaczam ci tą zdradę, bo cię kocham, a ta piosenka była świetna. Poza tym, nie chcę się tylko z tobą przyjaźnić, jesteś miłością mojego życia i cierpię gdy nie ma cię przy mnie. - Powiedział patrząc swojej wybrance prosto w oczy.
- Aww. - Powiedziała publiczność po jego słowach. Tylko Laura bez słowa przytuliła Rossa z całych swoich sił.
- Tęskniłam za tobą. - Wyszeptała mu do ucha mając w oczach łzy szczęścia.
- Ja za tobą też. - Powiedział przytulając ją mocniej do siebie. - Kocham cię. - Dodał.
- Też cię kocham. - Odpowiedziała. Para zeszła ze sceny obejmując się. Ross usiadł na fotelu, a Laura mu na kolanach. Teraz była najszczęśliwsza na świecie, bo jej ukochany wybaczył jej zdradę, której tak żałowała. Na przyjęciu bawili się do później nocy, a gdy ktoś poczuł zmęczenie, po prostu szedł spać. Ross i Laura siedzieli najdłużej. Usiedli w salonie i włączyli sobie film „Zakochani w Rzymie”. Przez cały seans szatynka przytulała się do swojego ukochanego, a ten obejmował ją ramieniem. W połowie filmu, Ross zauważył, że Laura już zasnęła, więc ostrożnie wziął ją na ręce i zaniósł do swojego pokoju. Miał już wyjść, ale dziewczyna złapała go za rękę. - Zostań ze mną, potrzebuję twojego ciepła. - Powiedziała, a chłopak bez wahania położył się obok dziewczyny i przykrył ich kołdrą. Laura położyła głowę na jego torsie, a ten objął ją ramieniem. W tej właśnie pozycji oboje zasnęli z uśmiechem na twarzy.

*W następnym rozdziale.*

Nadchodzi sylwester. Ross i Laura są sami w domu chłopaka, bo ich rodziny wyjechały razem, mówiąc, że chcą, aby nastolatkowie nacieszyli się sobą. Podczas wspólnego oglądania fajarwerków, pomiędzy nastolatkami dochodzi do czegoś co zmienia ich życie. Co się stanie podczas nieobecności rodziny? Czy to zmieni ich życie na lepsze? A może na gorsze? Odpowiedź znajdziecie w trzydziestym ósmym rozdziale tego opowiadania.
PREMIERA JUŻ 19.12.13.

**********
Witajcie, jak wam się podoba rozdział? Następny dopiero w czwartek, ponieważ od jutra do środy mam same sprawdziany i muszę się uczyć. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie, ale zobaczycie, że w WIELKIM FINALE wydarzy się coś pięknego, ale tego wam nie zdradzę. Musicie być cierpliwi.
Całuski :-* Marta Lynch.

32 komentarze:

  1. Rozdział Niesamowity. :)
    Cieszę się, że Ross wybaczył Laurze zdradę. Oj długo na to czekałam. <3
    Oby do czwartku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział,to było taki słodkie,aż się poryczała.Ja już chcę nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!! Boski, cudny itp ale ty to wiesz! super że ross wybaczył laurze i są razem. ach ta. miłość :) czekam na next z drgawkami :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. niecierpliwie poczekam do czwartku :) rozdział mega!!!!!!!! <3 <3 świetnie, że Ross w końcu wybaczył Laurze! <3 jestem bardzo ciekawa co się wydarzy w nexcie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle ze Laura zajdzie w ciaze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zaskoczyłaś, nie ma co...

      austin-i-ally-moje-opowiadanie.blogspot.com - zależy mi na waszych szczerych komentarzach.

      Usuń
  6. Ee... Podejrzewałam, że to powie. Kiepska niespodzianka :(. Ale i tak uwielbiam twój blog.
    Wiem! Wiem, co się stanie w 38. rozdziale! Ross albo Laura dostaną petardą w gębę! :)

    austin-i-ally-moje-opowiadanie.blogspot.com - zależy mi na waszych szczerych komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś moją idolką ;)
    Ja no po prostu nie mam słów, żeby wyrazić jaką radość sprawia mi czytanie twojego bloga. Jest takim pocieszeniem po cholernie ciężkim dniu w szkole, nagrodą za piąteczkę ;D
    Jest częścią mojego życia....Dziękuję, że go stworzyłaś....

    OdpowiedzUsuń
  8. Super byl. Nie zartuj nawet ptzeciez nikt sie na ciebie nie obrazi:-) a ja tak sie zapytam dlaczego to byl szampan dla dzieci? Przeciez mieli skonczone 18 lat. A w nastepnym rozdziale mysle ze przyjdzie do nich cody....
    klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwwwwwww<333333
    Matko rozdział cudowny!
    Nie mogę się doczekać następnego!!!
    Jesteś the best

    OdpowiedzUsuń
  10. Czułość namiętność i pożądanie w jednym ... Cudo Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG!!!!!!
    Jesteś cudowna!!!! Taka romantyczna scena i na dodatek tak cudownie opisana.
    Laura będzie pewnie w ciąży, ale nic nie wiadomo...
    Czekam na next. Zapowiada się bardzo ciekawie;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedno pytanie jak nazywaja sie te 2 piosenki? chodzi o tytuł
    Roździal boski <3 nie moge sie doczekac kolejnego <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdział i niech ta niespodzianka będzie dobraaaaaa . Kocham cb i tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. no co wy ona na pewno nie bd w ciąży bo ten blog nie byłby już taki fajny bo co siedzieliby w domu i zmieniali pieluchy?
    ja myśle że po prostu bd się kochać :P
    rozdział oczywiście cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozdział bardzo mi się podobał już nie mogę doczekać się drugiego pozdrowienia dla pisarki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny!!!!!!!!! Ale ostrzegam jeśli ich znowu skłucisz to nw co ci zrobię ;) powodzenia w pisaniu kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć o której będzie następny rozdział bo już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  18. i gdzie ten rozdział??????????????!!!!!! weź błagam dodaj go szyyyyybkoooooooooo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy bedzie nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bedzie dzisiaj rozdzial ??!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybaczcie, ale dzisiaj, ani w weekend nie będzie rozdziału, bo nie mogę siedzieć przy kompie, a jak już siedzę to tak, że mama patrzy, a ona nie wie o tym blogu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whaaattttt...??????
      No to mnie dobiłaś nie ma co...
      A tak czekałam.
      Shhhhiiiitttt.......
      Nie no spoko rozumiem...

      Usuń
    2. Wracaj do nas szybciutko <3 Czekam na kolejny za***isty rozdział :D

      Usuń
    3. aaaa;( a chociaż fragment? proooooooooosze ;((((

      Usuń
  22. Szkoda,ale trudno czekam na next :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Weź długopis i kartkę
    1 Napisz imię płci przeciwnej
    2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
    3 Pierwsza litera twojego imienia
    4 Miesiąc urodzenia
    5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
    6 Imię osoby tej samej płci
    7 Ulubiony numer
    8 Wolisz jezioro czy morze
    9 Napisz życzenie możliwe do spełnienia

    Skończone zobacz poniżej
    Odpowiedzi
    1 kochasz tę osobę
    2 jeżeli wybrałaś/wybrałeś:

    czerwony- twoje życie jest pełne miłości
    czarny-jesteś konserwatywny/a i agresywny/a
    zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie
    niebieski- jesteś spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
    żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
    3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
    L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
    S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

    4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz się w kimś zupełnie nieoczekiwanym
    Lipiec-wrzesień- będziesz miał/a wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    Październik-grudzień- twoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

    5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
    biały- będziesz mieć przyjaciela któremu możesz całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko choć ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy

    6 ta osoba jest twoim BFF
    7 to ilość twoich przyjaciół w życiu
    8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
    Morze: jesteś spontaniczny i lubisz zadowalać ludzi
    9 to życzenie spełni się tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. Wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie się spełni przed twoimi urodzinami!
    TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!

    Czekam na next,
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy20 grudnia 2013 10:49
    Weź długopis i kartkę
    1 Napisz imię płci przeciwnej
    2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
    3 Pierwsza litera twojego imienia
    4 Miesiąc urodzenia
    5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
    6 Imię osoby tej samej płci
    7 Ulubiony numer
    8 Wolisz jezioro czy morze
    9 Napisz życzenie możliwe do spełnienia

    Skończone zobacz poniżej
    Odpowiedzi
    1 kochasz tę osobę
    2 jeżeli wybrałaś/wybrałeś:

    czerwony- twoje życie jest pełne miłości
    czarny-jesteś konserwatywny/a i agresywny/a
    zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie
    niebieski- jesteś spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
    żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
    3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
    L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
    S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

    4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz się w kimś zupełnie nieoczekiwanym
    Lipiec-wrzesień- będziesz miał/a wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    Październik-grudzień- twoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

    5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
    biały- będziesz mieć przyjaciela któremu możesz całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko choć ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy

    6 ta osoba jest twoim BFF
    7 to ilość twoich przyjaciół w życiu
    8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
    Morze: jesteś spontaniczny i lubisz zadowalać ludzi
    9 to życzenie spełni się tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. Wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie się spełni przed twoimi urodzinami!
    TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  25. UWIELBIAM TEN BLOG a nie które rodziały są tak smutne że nie da się przy nich nie płakać ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)