sobota, 10 sierpnia 2013

33. Rozmowa & Zerwanie.

"Moje uczucia do ciebie są nieokreślone." - Ross Lynch.
*Dwa dni później.*
*Oczami narratora.*
Ross czuł się już o wiele lepiej. Rana na głowie zaczęła mu się już goić, a po obrażeniach wewnętrznych nie został nawet ślad, oprócz jednego narządu, bardzo ważnego, a mianowicie serca. Czuł tam ból, ale taki duchowy, a nie prawdziwy. Było tak ponieważ do każdego znajomego wiedział co czuje: przyjaźń, nienawiść i t. p., ale nie wiedział co czuje do jednej dziewczyny - Laury. Nadal też nie przypomniał sobie swojego życia. Postanowił, więc o wszystkim porozmawiać z Laurą, gdyż to jej najbardziej ufa. Napisał szybko do niej SMS'a o następującej treści: "Hej Laura, możemy spotkać się w parku pod tym drzewem co mi mówiłaś, bo muszę z tobą porozmawiać?" Laura odpisała mu twierdząco i umówili się na 12:00, a zegarek wskazywał na 11:30. Chłopak był już ubrany, więc wyszedł z hotelu i był w umówionym miejscu po 20 minutach. Przechodząc jednak przez jedną z ciemnych uliczek, wydawało mu się, że już kiedyś był w tym miejscu. Nie mylił się, ale sam o tym nie wiedział. Każdy szczegół tego miejsca wyglądał tak samo jak w jego śnie. Chłopak był trochę przerażony tym odkryciem. "Zupełnie tak samo jak z tym SMS'em i tą dziewczyną, którą okazała się Laura - Myślał. - Co to wszystko może znaczyć?" Czas go jednak gonił więc powiedział sobie, że odwiedzi to miejsce następnego dnia po południu, aby spróbować zgłębić się w tą tajemnicę i poszedł dalej. Przywitał się z Laurą, która przyszła po 5 minutach i usiedli na ławce w celu rozmowy. Żadne z nich nie wiedziało jak rozpocząć rozmowę. Po chwili Ross odważył się zrobić ten pierwszy krok i powiedział. - Chciałem z tobą porozmawiać na temat naszego związku. - Widać było na twarzy dziewczyny zaskoczenie, ale też ulgę, ze chłopak chce z nią porozmawiać na ten właśnie temat.
- A o czym konkretnie? - Zapytała.
- Nie chcę cię wodzić za nos, więc muszę ci coś powiedzieć.
- A co, bo na razie to nic nie rozumiem.
- To już ci wyjaśniam. Sama wiesz, że nic nie pamiętam, prawda? - Dziewczyna przytaknęła. - No, ale także nie wiem co do ciebie czuję. Moje uczucia do ciebie są jeszcze nieokreślone, więc chciałbym cię prosić abyś dała mi trochę czasu na pozbieranie myśli.
- Zaraz, to znaczy, że ty chcesz ze mną zerwać?
- Nie chcę, ale sama wiesz, że potrzebuję czasu, bo jeśli jesteśmy razem to mogę już nigdy nie odzyskać pamięci.
- Ok, masz rację. Kocham cię, więc poczekam. W końcu wszystko zaczęło się od przyjaźni, więc może tym razem też tak będzie.
- Dziękuję ci, jesteś kochana.
- Wiem, przyjaźń?
- Przyjaźń. - Po tych słowach Ross i Laura przytulili się, ale ten przytulas nie był typowym przyjaznym tylko bardziej takim typowo po zerwaniach. Oboje czuli się źle z tym, że muszą zerwać, ale innej rady na to nie było. Oboje wrócili do hotelu, ale Laura poszła do Raini, a Ross do siebie. Laura opowiedziała wszystko swojej przyjaciółce z najdrobniejszymi szczegółami. Ona była zaskoczona i pocieszała smutną szatynkę. Bądź co bądź dziewczyna bardzo przeżyła to rozstanie. Raini zaprosiła Laurę na lody, aby ja pocieszyć, a potem na zakupy. Dziewczyna niechętnie, ale się zgodziła. Po powrocie z "babskiego dnia" opadła na łóżko i zaczęła pisać piosenkę. Była o jej uczuciach, a brzmiała tak:
Zostań, proszę, bo przy Tobie moje miejsce
Zostań, proszę i nie odchodź nigdy więcej
Zostań, proszę twoje miejsce moim sercem
zostań, proszę ze mną. 2x

Bo Ty wypełniasz moje sny
Zapominam co to łzy
W twych ramionach się skryć
I na zawsze z Tobą być.
Wypełniasz moje sny
Zapominam co to łzy
W twych ramionach się skryć
I na zawsze z Tobą być.

Zostań, proszę, bo przy Tobie moje miejsce
Zostań, proszę i nie odchodź nigdy więcej
Zostań, proszę twoje miejsce moim sercem
zostań, proszę ze mną.

Bo Ty dajesz szczęście mi
Chcę zostać z Tobą gdy
Tworzymy wspólne 'my'
Od początku właśnie Ty
Wmawiałeś miłość mi
Chcesz zabrać każdą z chwil
Nie pozwolę na to Ci.
Gdy Ty zabierasz mi mój świat
Ja ratuje mimo ran
Z Tobą do nieba bram
Spełniać nasz dawny plan
Pomimo Twego 'NIE'
Ja staram ciągle się
Zatrzymać w sercu Cię.

Zostań, proszę, bo przy Tobie moje miejsce.
Zostań, proszę i nie odchodź nigdy więcej.
Zostań, proszę twoje miejsce moim sercem.
zostań, proszę ze mną.
Zostań, proszę, bo przy Tobie moje miejsce.
Zostań, proszę i nie odchodź nigdy więcej...
(Fragment piosenki Zostań - Jula & Tłoku)
W tym samym czasie Ross postanowił wybrać się jeszcze dziś i zobaczyć tą ciemną uliczkę. Oglądał w niej każdy najmniejszy szczegół, każdy kamyczek, a nawet każde ziarenko piasku. Miał nadzieję, że w ten właśnie sposób przypomni sobie to czego zapomniał, jednak znów się pomylił. Załamany wrócił do pokoju, a tam opadłszy na łóżko zasnął.
*W następnym rozdziale.*

Mijają dwa tygodnie od zerwania Rossa i Laury. Dziewczyna nie może już wytrzymać tego, że nie może chodzić z blondynem, więc podejmuje ważną decyzję.
*******
Hej, jak wam się podoba rozdział? Według mnie jest nudny, ale to moje odczucia. Jeśli też tak uważacie to już niedługo skończą się krótkie i nudne rozdziały, a zaczną dłuższe, ciekawsze i dojrzalsze, ale to w 2 sezonie. Mam do was małe pytanie, czy jak wstawię ostatni rozdział 1 sezonu, tego samego dnia zmienić bohaterów i dodać fabułę, czy zrobić to po moim powrocie z wakacji (26.08)?
Do napisania <3

11 komentarzy:

  1. Rozdział super!! Jeśli chodzi o twoje pytanie, zostaw tak jak jest. Tak jest super.:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale chyba mnie nie zrozumiałaś, ja bohaterów i fabułę zmienię, bo w drugim sezonie będzie inaczej tylko chciałam wiedzieć czy wolicie abym to zrobiła po moim powrocie, czy po dodaniu ostatniego rozdziału 1 sezonu.

      Usuń
  2. Ja nie rozumiem o co ci chodzi piszesz, że zmieniasz bohaterów i fabułę a na stronie są napisane daty i tytuły rozdziałów które masz dodać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabułę i bohaterów zmienię jak dodam ostatni rozdział 1 sezonu, rozumiesz już?

      Usuń
  3. Rozdział fantastyczny i ja bym wolała chyba jak byś dodała po ostatnim rozdziale 1sezonu. Jestem tak strasznie ciekawa następnego sezonu, że nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ja też bym tak wolała, a rozdział super:)

      Usuń
  4. ja nie wytrzymam aż do 28

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział !!! Szkoda że zerwali ;cc

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiocha jest zmieniać bohaterów oni są super czytelnikom może zacząńć się mylić więc plisss zostaw tak jak jest :-)
    jestem na bierząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bohaterowie zostaną, zamienię tylko Avana i Maię na trzy inne postacie, a po za tym bohaterowie będą tacy sami.

      Usuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)