wtorek, 27 sierpnia 2013

Drobna zmiana planów.

Ten post dotyczy rozdziału,  który miał się dzisiaj pojawić. O tuż rozdział się dzisiaj pojawi, ale dopiero po 19. Na moje usprawiedliwienie napiszę wam, że dzisiaj jechałam po zeszyty na nowy rok szkolny i inne bzdety,  a za chwilę jadę odebrać książkę, więc ten wpis to tak na szybko z mojego nowego tableta. Mam nadzieje, że nie będziecie mi mieli za złe, że wstawie go z takim opóźnieniem,  ale dzisiaj jestem w ciągłym biegu.
Całuski ;-* Marta.

4 komentarze:

  1. Szkoda ale przynajmniej będzie po 19. I tak nie mam nic lepszego do roboty poczekam Pozdrawiam Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opowiadanie gdyby jeszcze było prawdziwe to naprawdę byłbym szczęśliwy

    Pozdro dla fanów R5:
    Dj Vaster

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)