piątek, 7 czerwca 2013

12. Sesja & Zadowolenie.

*Oczami Laury.*
Dzisiaj rano zadzwoniła do mnie pani Mark i zaproponowała mi sesję zdjęciową pod tytułem "Natury". Byłam szczęśliwa z tego powodu i dlatego też od razu się zgodziłam. Byłam w studiu punktualnie o 10:00. Dziesięć minut później zaczęłam pozować. Zdjęcia z Sesji wyglądały tak:


 
Byłam z niej zadowolona i przyznam nawet, że wyszłam na tych zdjęciach całkiem nieźle. Moim ulubionym jest to pierwsze. Wróciłam do pokoju o 14:00 i zapisałam wszystko w pamiętniku. Wpis ten wyglądał tak:
Drogi pamiętniku!!!
Dzisiaj była moja pierwsza sesja zdjęciowa. Było świetnie i bardzo się cieszę, że mogłam brać w niej udział. Mam nadzieję, że ludziom, którzy mnie zobaczą będą się podobać te zdjęcia.
<3 Love Laura. <3
Nagle przypomniały mi się uczucia, które się we mnie kumulują. "Co się ze mną dzieje? Przecież wybrałam Avana. Powinnam być zadowolona, prawda?" Napisałam też piosenkę, ale nie o sesji zdjęciowej tylko o tym co czuję do Avana, ale też do Rossa. Brzmiała ona tak:

Myślałam, że życie to żart, ze w życiu
wszystko będzie wolno mi
i nagle pojawiłeś się,
Choć przy mnie był już on

Ref: Serce rozdarte dziś mam
Czuje, że kończy się gra
Którego wybrać mam?
Już czas, Boże pomóż mi
Rozjaśnij sny Mój grzech, 
ze kocham Cie dziś. 
Mój grzech, że wciąż mi się śnisz

Miłość nie jest na jedna noc
I trudno poczuć jej prawdziwy smak
Może nią właśnie jesteś Ty?
Może to znowu żart?
Ref: 
Serce rozdarte dziś mam
Czuję, że kończy się gra
Którego wybrać mam?
Już czas,Boże pomóż
Mi, rozjaśnij sny
Mój grzech, że kocham Cie dziś
Mój grzech, że wciąż mi się śnisz 

Całym sercem kochać chcę
Samotności ile łez wylać mam bym 
Bym mogła Ci powiedzieć;
Nie potrafię oprzeć się, 
Nie umiem powiedzieć nie
Mój grzech, że z Tobą chcę być
Mój grzech, o Tobie chcę śnić
(Piosenka Jinks - Rozdarte serce)
Potem poszłam na zakupy. Kupiłam sobie dwie bluzki i jedną parę spodni. Do pokoju wróciłam o 20:00 i umyta wskoczyłam do łóżka i zasnęłam.
*W następnym rozdziale.*
Laura czyta pewien artykuł i jest w szoku. Dostaje też SMS'a od anonimowej osoby. Co to za SMS? I co się stanie potem?
*******
Jest nowy rozdział. Wiem, że jest strasznie krótki, ale to taki rozdział na poczekaniu.
Do napisania <3

9 komentarzy:

  1. Genialne!!! Zakochałam się w twoim blogu<3 Czekam na next

    ~Wierna Czytelniczka Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że krótki, ale Fajowy ;3
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby zabrać zdjęcia i piosenkę, było by krótko:( mało tekstu:( mam nadzieję, że kolejny będzie dłuższy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Rozdział. < 3
    Postaraj się, żeby kolejny był troszkę dłuższy. ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę wrzuć następny rozdział 11 czerwca, ponieważ mam egzamin 13 czerwca i nie będę mogła wejść na Twojego bloga, a nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.
    Mam też pewne pytanie:
    Czy ty wymyślasz tak rozdziały, że masz kilka do przodu, czy na "bieżąco"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam je napisane, a co do tego kiedy wstawię rozdział, wstawię dziś, specjalnie dla ciebie, ale wtedy następny dopiero 16

      Usuń
  6. Uwielbiam cię :) i twój blog naturalnie Kasia S.

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog bardzo mi sie podoba trzymaj tak dalej :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)