czwartek, 27 czerwca 2013

19. Wypis & Wyjaśnienia.

"Każdy człowiek zasługuje na drugą szansę." - Ross Lynch.
*Oczami Laury.*
- Widzę, że się pan obudził, panie Rossie. Cieszę się. - Powiedział doktor.
- Panie doktorze, za ile będę wypisany? - Zapytał blondyn.
- Jeszcze zrobimy ci badania i będziesz mógł wracać do domu.
- Dobrze, dziękuje. - Badania nie trwały długo, więc już po 25 minutach opuściliśmy szpital. Udaliśmy się na spacer. Doszliśmy do parku, a tam usiedliśmy na naszej ulubionej ławce pod drzewem. Promienie słoneczne sprawiły, że Ross był jeszcze przystojniejszy. Wiatr delikatnie rozwiewał jego grzywkę i jeszcze te jego brązowe oczy. Ach, te oczy. Próbowałam się nie rozmarzyć, ale chyba jednak nie było mi to dane. Odpłynęłam w zupełnie inny świat. Świat pełen czekolady. Widziałam, że Ross coś do mnie mówi, ale myślami byłam za daleko, aby wiedzieć co to było. - Laura, słuchasz mnie? - Zapytał i zaczął machać mi przed oczami dłonią. W pewnej chwili złapałam ją ciągle patrząc nieprzytomnie na Rossa. Dopiero po dłuższej chwili, dotarło do mnie co zrobiłam. Szybko puściłam jego dłoń i powiedziałam.
- Wybacz, zamyśliłam się.
- Ok, ale lepiej mi powiedz kim on jest.
- Kim jest kto?
- Widać, że się w kimś zakochałaś, więc powiedz mi, kim on jest? - Powiedział z chytrym uśmieszkiem.
- Ja zakochałam się? Śmieszny jesteś. - Powiedziałam z podwyższonym głosem co oznaczało, że kłamię.
- Taa, jasne. - Powiedział ironicznie. Przejrzał mnie na wylot. On jedyny dobrze wiedział kiedy kłamię.
- Ok, masz rację, zakochałam się. Myślałam o tym gdy byłeś w szpitalu. Zdałam sobie sprawę, że serce od zawsze to wiedziało, ale rozum jeszcze nie.
- Aww, to takie słodkie. - Powiedział po czym zrobił w powietrzu znak serca. - To opowiedz, jaki on jest.
- Z miłą chęcią........ On jest miły, czuły, opiekuńczy, zawsze mnie wspiera i nigdy nie opuszcza chociaż ja raz opuściłam jego. - Rozmarzyłam się.
- Musisz mu to powiedzieć.
- Co? Nie, przyjaźnimy się, a ja nie chcę aby to wszystko się od tak po prostu skończyło.
- Ale chyba powinien znać prawdę, nie sądzisz?
- Masz rację, powiem mu, ale jeszcze nie teraz.
- No i taką postawę w tobie lubię, a poza tym, cieszę się, że się zakochałaś. - Po tych słowach mnie przytulił, a ja odwzajemniłam jego gest. Chciałam mu powiedzieć co czuję, ale strach przed nieodwzajemnioną miłością mnie blokował. Potem wróciliśmy do hotelu i rozstaliśmy się przed moim pokojem. Weszłam do niego zadowolona, umyłam się, a potem usiadłam na parapecie i patrzyłam na horyzont w oddali. Wzięłam do ręki pamiętnik i opisałam w nim co ostatnio wydarzyło się w moim życiu, psychicznym i sercowym. Wpis ten wyglądał tak:
Drogi pamiętniku!!
Jestem szczęśliwa z faktu, iż nie muszę już więcej ignorować uczuć jakimi darzę Rossa. Czuję do niego coś, czego nigdy wcześniej nie czułam do żadnego innego chłopaka. Szkoda tylko, że stało się to dopiero gdy był w szpitalu, ale czasu niestety nie cofnę. Muszę mu powiedzieć co czuję, ale boję się. Boję się, że on nie czuje do mnie tego co ja do niego. Nasza długa i trwała przyjaźń może się przez to zniszczyć. Muszę mu jednak to powiedzieć, bo zasługuje na szczerość. No cóż muszę już kończyć, mam nadzieję, że przez noc nabiorę odwagi na wyznanie mu uczuć.
<3 Love Laura <3
Odłożyłam zeszyt i ułożyłam się w łóżku. Dość szybko zasnęłam.
*Oczami Rossa.*
Cieszę się, że wybaczyłem moim przyjaciołom. Cieszę się też, że Laura się zakochała, ale nie wiem czemu, ale gdy o tym mówiła, poczułem ukłucie w sercu. A może... nie, to nie możliwe. Ale może jednak ja się w niej zakochałem. Nie, co ja gadam. Lubię Laurę, a nawet bardzo, ale nigdy tak na nią nie patrzyłem. Z tą właśnie myślą zasnąłem.
*W następnym rozdziale.*
Ross i Laura odwiedzają rodzinę chłopaka, a tam odkrywają szokującą rzecz. Następnego dnia ktoś proponuje im wywiad, w którym pojawia się nurtujące wszystkich pytanie. Jak ono brzmi? I jaka będzie reakcja naszych bohaterów?
******
Mam nadzieję, że rozdział wam się podoba. Jutro zakończenie roku szkolnego, a potem wakacje, więc z tej okazji rozdziały będę dodawać w innych terminach, sama nie wiem co ile dokładnie dni.
Do napisania <3

10 komentarzy:

  1. Rozdział jest Zajebisty!
    Jak nie wiem jak ty to robisz...< 3


    P.S - Jak byś miała czas, proszę zajrzyj na mojego bloga. Dodałam dziś nowy rozdział : http://austinially-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej czyli kiedy next ?? ... oczywiście super blog i opowiadania jak widzę nowy rozdziałek to ciesze się jak głupia... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge doczekać się nexta blog jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny <3 <3
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został nominowany do 'Liebster Blog' ;) Więcej informacji znajdziesz tu: http://auslly-story.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog został nominowany do 'Liebster Blog'xD
    Więcej informacji znajdziesz tu : http://austinially-opowiadanie.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został nominowany do 'Liebster Blog'xD
    Więcej informacji znajdziesz tu
    http://agata-diana-i-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, świetny blog, jak możesz, to zajrzyj na mój (dopiero zaczynam xD)- http://forever-together-auslly.blogspot.com/ (sorka za spam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do Liebster Blog! Szczegóły u mnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)