sobota, 19 października 2013

Kolejna akcja!!!

UWAGA #R5ers!

W niedziele (20.10) o godzinie 18.00 na twitterze odbędzie się kolejna akacja #R5ComeToPoland. Musimy się sprężać, bo 23 października mają być wybrane państwa do trasy koncertowej w przyszłym roku, a my MUSIMY być wśród nich! Proszę, zachęcacie innych do tego spamu, podawajcie dalej, piszcie o tej akcji na tt albo blogach, SPAMUJCIE. Akcja musi się udać, to jest nasza szansa! Do dzieła! Liczę na was #R5family!

Ps. Piszcie o tej akcji na swoich blogach, tt, fb wszędzie gdzie się tylko da.Wiem, że to już kolejna taka akcja, ale musi nam się udać ściągnąć ich do Polski, a mamy już niewiele czasu, więc musimy dać z siebie więcej niż dotychczas. Niech to będzie największy i najdłuższy spam. Spamujmy jak najdłużej. Wierze w nas

12 komentarzy:

  1. Napewno wezmę udział i prosze nie zawieszaj bloga .

    OdpowiedzUsuń
  2. Błaga nie zawieszaj bloga!!!!!!!!!!!!Przeczytaj te wszystkie komentarze pod ostatnim wpisem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Plissssssss nie zawieszaj!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj bloga proszę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Napewno coś wymyślisz :) A w akcji na 100% wezmę udział. Jeszcze raz błaaaaaaaaaaaagam nie zawieszaj bloga !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie możesz zawiesić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie rób nam tego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE WIDZISZ TEGO?! WSZYSCY CHCĄ TEGO ABYŚ PISAŁA DALEJ. PODOBAJĄ IM SIĘ TWOJE OPOWIADANIA I MI RÓWNIEŻ KAŻDEGO DNIA CZEKAM AŻ NAPISZESZ W KOŃCU NOWY ROZDZIAŁ. MY WSZYSCY KOCHAMY TWOJEGO BLOGA I NIE POZWOLIMY CI GO ZAWIESIĆ. POTRZEBUJEMY CIĘ!!! WIESZ CO JEST NAJPIĘKNIEJSZE W TYM WSZYSTKIM ŻE POWYŻEJ MOJEGO KOMENTARZA LUDZIE WALCZĄ O COŚ SŁUSZNEGO. WAL OPINIE TYCH KTÓRZY GO KRYTYKUJĄ BO ZOBACZ ILE OSÓB GO UWIELBIA. JEŚLI ZAWIESISZ TO 76251 OSÓB SIĘ ZAŁAMIE. TWÓJ BLOK JEST DLA NAS CENNY. NIE RÓB TEGO!!! WSZYSCY CIĘ BŁAGAMY MAM NADZIEJE ŻE WSZYSCY POWYŻEJ SIĘ ZE MNĄ ZGODZĄ.
    ANGELIKA

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się zgadzam jak chyba większość osób nie zawieszaj plisssssssssssss !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mam już dość problemów na głowie mój no cóż teraz już były chłopak mówił każdej dziewczynie że ją kocha i jeszcze się nie pozbierałam a jedyna osoba której ufam a mianowicie moja przyjaciółka odwróciła się ode mnie plecami jak zawiesisz bloga to się załamię !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje ze dajemy rade i nie zawieszaj już dosc nieszczęść jesteś dla mnie wzorem proszę nie zawieszaj!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie możesz zawiesić bloga , to będzie tragedia nie rób nam tego proooooooooszeeeeeeeeeeeeeee......zawieszenie blog będzie końcem wszystkiego . Jest jeszcze wiele blogów na ten temat ale rzaden nie jest tak fajny jak twój nie rób tego prooooszeeeeeeeee ...... Wszyscy cię kochamy i będziemy cierpieć jak to zrobisz więc zostań z nami :( ;( :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi rodzice właśnie się rozwodzą, a ja nie mam się komu wyżalić:( Proszę pisz dalej, bo to naprawdę pomaga:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)