niedziela, 6 października 2013

Obiecana niespodzianka.

Witajcie kochani!!!!!
Tak jak wam obiecałam, ten post będzie taką niespodzianką z okazji opublikowania 50 rozdziału opowiadania. Przepraszam, że dodaję go z opóźnieniem, ale załatwiałam sprawy związane w tą właśnie niespodzianką. Bardzo zależy mi na tym blogu i tak samo na was. Cieszę się, że tyle osób go odwiedza i obserwuje. Nie sądziłam, że kiedykolwiek spotka mnie ten wielki zaszczyt i powiem te piękne dla mnie słowa. - Powstanie 3 sezon mojego opowiadania o Rossie i Laurze. - To oficjalne. Jeszcze do dzisiaj nie miałam żadnego pomysłu na kontynuację tej historii, ale nagle nawiedziła mnie wena i postanowiłam ją wykorzystać. Jak widać, musicie wytrzymać ze mną jeszcze jakiś czas. Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza. Napiszcie w komie waszą opinię na ten temat. Aby to jakoś uczcić dodam zdjęcia naszych ukochanych bohaterów:







Całuski ;-* Marta Lynch.
P. S. Nowy rozdział pojawi się w tą środę, czyli 9. 10. br, bo we wtorek jadę na wycieczkę szkolną, a potem idę na mecz Legii.

13 komentarzy:

  1. W trzecim zrób jak są dorośli

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej my się nie pogniewamy jak zrobisz z 4 sezony ^^ :D super czekam na next ... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. postaraj się jak najszybciej napisać ten rozdział .....please

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdziały nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!!! Trzeci sezon!!! Nie mogę się doczekać! Caluski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pogniewamy się jak będzie więcej sezonów XD <3 <3 Ps. Zapraszam do mnie :http://r5-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takdługo na to czekałam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kc bejbeeee ;D :*
    jestem tb zafascynowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba się czekam na 51 rozdział. ja czekam na 3,4,i 5 sezon.oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz super kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeee!!! 3 sezon! :D A czemu by nie 4? XD Hyhy, w trzecim sezonie zrób, żeby byli dorośli i mieli dzieci. xd Ok, nie zmuszam Cię, jak zrobisz, tak zrobisz, i tak Ci wyjdzie świetnie. :3 Życzę miłej weny do pisania.
    ~Jo vuu.^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super !!!!! Jak to przeczytałam to tak wrzasnęłam, że chyba w innym mieście mnie było słychać. Nawet nie wiesz jak się cieszę. Wiesz, ale ja też bym się nie pogniewała gdyby było jeszcze więcej sezonów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo zależy mi na waszej opinii, więc pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. ;-)